اخبار خودرو

شعار جديد فورد براي فروش بهتر شاسي‌بلندها

پس‌از گذشت ۴۵سال از شعار «فورد را قوي كنيد» كه اشاره به فروش فوق‌العاده وانت سري F داشت، حالا با تغيير استراتژي براي خروج از حوزه خودروهاي سواري، شعار قبلي اعتبار كمتري پيداكرده و بنابراين براي هماهنگي بيشتر با اهداف كمپاني شعار جديدي انتخاب‌شده است. فورد اخيرا نظرسنجي‌هاي گسترده‌اي را از سوي آژانس‌هاي اطلاعاتي و تبليغاتي انجام داده است تا متوجه شود كه مشتريان به دنبال چه اهدافي در خريد محصولات اين كمپاني هستند. براي اين كار فورد از آژانس‌هاي معتبري همچون WPP، GTB، پورتلند، اوريگون، ويدن اند كندي و شبكه تبليغاتي BBDO   استفاده كرده است. لازم به ذكر است آژانس ويدن اند كندي بود كه شعار تبليغاتي مشهور نايكي به نام «فقط انجامش بده» را معروف كرد. البته از سال ۲۰۱۲ به بعد از شعار ديگري به نام «فراتر برو» نيز استفاده مي‌كرد كه اشاره به تاكيد موقت فورد بر افزايش مدل‌هاي سواري در سال‌هاي اوليه قرن ۲۱ داشت. پيش از سال ۲۰۰۰ نيز فورد از شعارهاي فرعي همچون « Bold Moves» و «Drive One» استفاده مي‌كرد كه كمتر شناخته شده بودند. لازم به ذكر است فورد از برايان كرنستون ستاره مجموعه موفق «بريكينگ بد» به عنوان سفير جديد برند خود استفاده كرده است. 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۱۷:۲۹ توسط:matin موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :